søndag 7. april 2013

Genser til meg:)





Garnshoppestoppen holdt visst ikkje heilt ut likevel... Det var nemlig salg på det utgående garnet Pickles baby merino. Eg syns dette garnet er heilt fantastisk. Og best av alt, det er utrulig god kvalitet i dette garnet.
Strikka ein kjekkasgenser til min mann for 2 år sidan, og etter mykje bruk er den fortsatt like fin:)
Derfor måtte eg berre kjøpe dette garnet.
 Mønsteret til denne genseren er fra boka Norsk Strikk.

Og ja, det var faktisk bittelitt sol då bildet blei tatt.. No er sola erstatta av snøbyger. Igjen.. Hurra for våren! :)


3 kommentarer:

  1. Så fin genser! :) Hører flere skryte av det garnet :)

    SvarSlett
  2. Superfin! Og jeg er helt enig; det garnet er en favoritt:-)

    SvarSlett
  3. Fy søren så mye fint du strikker!! Blar meg gjennom bloggen din og finner plagg etter plagg jeg kunne tenkt meg å lage :) Legger deg til leselista mi, for her er det mer jeg vil se på :) Forresten veldig tøff denne genseren!

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer! Det gjer meg så glad:)