søndag 9. september 2012

Litt diverse på ein søndag...:)


I går var Signe og eg på vår vanlige lørdagstur til byen. Lørdagsturen består i trening for meg( barnepass for Signe), kafe og biblioteket. Men i går blei det jammen tid til litt shopping og:)
Eg fann denne fine vasen på kremmerhuset og klarte ikkje gå forbi:)
Blomstene har jentene plukka i hagen.



Ellers har eg no begynt på min andre Skappelgenser. Denne skal bli ein mini-skappel til Eira. Håper berre restegarnet holder til heile genseren...:)


Været i dag er ikkje det heilt store, så vi prøver å sysselsette oss inne. Maling er stas!

God søndag!!

2 kommentarer:

  1. Å så lyst på skappelgenser at jeg ikke kan få sagt det ofte nok!
    Ha en riktig fin søndag til deg :-)

    SvarSlett
  2. Fin vase, kremerhuset neste ;)
    Maling er gøy, men håper på bedre vær!!

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer! Det gjer meg så glad:)