lørdag 1. september 2012

Ein lørdag i bilder ( og litt tekst..)

 I dag har vi hatt ein ganske aktiv lørdag. Men likevel ein meget trivelig og begivenhetsrik lørdag.
Trening, shopping, kafe, barselbesøk, bursdagselskap er noken av dagens begivenheter:)


 Det er alltid koselig med blomster plukka av barna, uansett kva slags blomster det er:)



Vi  hilste på Louise som er ei veke gammal. Veldig hyggelig, og så søt som lille Louise er!( i pakken var den strikkajakka som eg har blogga om tidligere. Den falt heldigvis i smak:))


Eg blir alltid glad når noken har lyst på det eg har laga! Ein kollega ønska seg eit hekla trekk til i paden , og jammen hadde eg eit liggande. Flaks!


Signe har klaga på mangelen av servietter den siste tida, så derfor blei det serviett-shopping i dag. Signe fikk velge, og valget falt naturligvis på rosa traktor-servietter!


Og no: Festing av tråder i skappelgenseren min. Kanskje kjem det eit innlegg om den ferdige genseren i nærmeste framtid...??:)

Håper alle har ein fortreffelig lørdagskveld!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer! Det gjer meg så glad:)