torsdag 5. april 2012

Sitteunderlag


Sitteunderlag syns eg rett og slett er ganske kjedelig å strikke.. Men det er veldig praktisk å ha. Denne påska har eg hatt eit savn etter eit varmt og godt sitteunderlag.

Ettersom vi har hatt eit par innedager no, klarte eg endelig å ta mot til meg å strikke dette sitteunderlaget..

Så no er eg  superklar til å sitte på all den snøen som har lava ned her oppe dei siste dagene!

Utrulig så masse garn som går med til eit tova sitteunderlag altså! Derfor måtte eg ty til både brun og rosa i tillegg. For at det ikkje skulle sjå heilt merkelig ut, blei det litt blomsterbroderi i tillegg:)

Er det ikkje herlig med restegarnprodukter?:)

No krysser eg fingrene for strålende sol resten av påska!





1 kommentar:

Tusen takk for alle kommentarer! Det gjer meg så glad:)