onsdag 11. april 2012

Nrk supers serviettblomst

Lenge har eg tenkt at det hadde vore gøy å kunne brette servietter, men det har berre blitt med tanken..
Men på mandag lærte vi jammen å brette serviettblomst på barnetv. Så fantastisk! Dette har eg no prøvd ut. Veit ikkje heilt ka eg syns om resultatet, men no kan eg iallefall å brette blomsterservietter:)

Dessuten fant eg ut at denne blomsten også kan fungere som sjokoladeskål... mmm.
Må berre reklamere litt for denne fantastiske Lindt sjokoladen. Himmelsk god!

Eg var så superheldig at eg fikk en pose Lindt sjokolade av en super kollega i dag. Gjett om eg blei glad:)Bra start etter påske!

Dersom det er noken andre som vil prøve seg på en superenkel serviettblomst er det berre å gå inn på www.nrksuper.no


1 kommentar:

Tusen takk for alle kommentarer! Det gjer meg så glad:)