søndag 15. april 2012

Min søndag....+ eit par leggvarmere

Det er veldig mange fine ting med jobben min i Tromsø Kammerorkester. F.eks flotte konserter i går og på fredag med Nord Norges egne popstjerner. " Vårens vakreste" heitte konserten. Dei hadde valgt seg ut sine favorittsanger. Og det resulterte i ein fin konsert med mange vakre sanger! Vil du lese meir om konserten kan du gå inn her
Fri bar etterpå er og eit pluss med slike popkonserter:)
Men det meste har en bakside. Baksida her er at eg no er nødt til å sitte inne i det supre været å øve inn fleire moderne klassiske verk som vi skal spele i morra.. Arg.. Det er ikkje så himla gøy akkurat..
Men men. Må man så må man....

Men pause er lov og! Deilig å sitte i vunduskarmen å blogge litt:)
Ypperlig anledning til å vise fram mine ikkje heilt nystrikka leggvarmere og:)
Mønsteret er fra Pickles og heiter Luksusleggingser. Oppskrifta finn du her.

Disse leggingsene har eigentlig eit boblemønster. Eg veit ikkje heilt kva eg har gjort men mine bobler syns nesten ikkje.. Hm.. Merkelig!

Håper alle har en flott søndag! No skal eg prøve å intensivere øvinga slik at eg rekk å komme meg ein tur ut i sola!



1 kommentar:

  1. Hvordan gikk proeva i dag?;-) Saa ikke helt enkelt ut, men det er jo ofte lettere sammen med resten av gjengen! Chatta med Julia i dag:-):-):-)
    Hils gjengen!
    Goey aa lese bloggen din, forresten!

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer! Det gjer meg så glad:)