lørdag 28. april 2012

17. mai antrekk

 Denne kjolen var faktisk det første plagget eg strikka etter oppskrift. Først skulle det bli ei jakke, men det blei for ambisiøst , så derfor blei det et skjørt/ kjole istedenfor.
 Denne har vi brukt som festkjole/ 17.mai kjole til eldstedattera. Då Eira blei født, bestemte eg fort at også ho skulle få en slik,men den tar så himla lang tid å strikke....

 Denne har eg no brukt over eit år på. ( med MANGE pause sjølvsagt) Men no skal strikkepinnene få seg eit virkelig hardkjør, for kjolen skal bli ferdig! Berre vent å sjå:)

Og så til slutt må eg berre vise fram den ubersøte elefanten Signe (med litt hjelp av meg) perla denne veka. Ho var heime med noke vi kanskje trur var vannkopper mens eg kosa meg med feber...
Er han ikkje søt?

Håper alle har ei super helg!


1 kommentar:

  1. På mit arbejde laver vi tøj til 17. maj, derfor har jeg været til 17. maj et par gange i Oslo, og jeg må bare sige, at det er fantastisk. Sikken stemning, alle er glade og flot optog af børnene. Og så alle de fine dragter folk har på, lille som stor. Knus Heidi

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer! Det gjer meg så glad:)